Októberben jön az új 1200-es Triumph Scrambler

by Medve -

Magyarországon a Scrambler stílus egy kicsit kevésbé hódít, mint tőlünk nugatra. Persze csak a gyakorlatban, hiszen a jó ízlésnek mi magunk sem vagyunk híján. A terepes hipsztermotorok a hosszútávú túrázást kevésbé támogatják, mint a városi vagy murvás csapatást, esetleg egy rövid szerpentinezést Dobogókőn. A szkrembik így klasszikus második motor státuszban vannak nálunk, azt pedig kevesen engedhetik meg maguknak egy olyan helyen, ahol huszonéves motorokra kuporgatunk éveken keresztül. Egy cseh kollégám azonban meghazudtolja ezt a hozzáállást. Ugyanis Jan vígan szaladgál és használ boldogan, egyetlen motorként egy Ducati Scramblert. Tehát használható gépekek ezek, csak nehezen fér a fejünkbe a gondolat.

Vannak híresztelések egy megújuló 1’200 köbcentis Triple-ről is

Terepkávézós

A Triumph újdonsült, 1’200 köbcentiméteres blokkal szerelt terepkávézósa egy ideje már be van lengetve. Az újdonságot a frissen megjelent teaser videóban az jelenti, hogy ezúttal már azt is tudjuk, hogy mikor indítják útjára a britek. Az új Scrambler idén október 24-től lesz elérhető.

Ezen felül új információkat nem csepegtetett a gyártó, így csak magunk tudnánk szemezgetni, de az alábbi kisvideó nem sikerült nagyon árulkodóra. Három dolgot azonban megtudtunk még így is az erdőből kilépő motorról. Az egyik, hogy terepgumi van rajta, a másik, hogy haspáncél. Ez nem túl sok, de legyen valami jó és érdekes hír is: az a két másodperc ameddig hallhatjuk az új gépet, az alapján veszett jó hangja van. Ez is valami, nem?

Az új Scrambler ugyanazzal a blokkal érkezik, amit a Triumph a Bonneville Bobber, a Bobber Black, a Speedmaster, a T120 vagy a Thruxton modellekbe is pakol. Tehát az 1’200 köbcentiméteres folyadékhűtéses, sorkettes erőforrás nem lesz újdonság, csak az a kérdés, hogy a finomhangolás miképpen sikerül.