Pihe-puha vándorcsizma: Benelli TRK 502 teszt

by Medve -

Értékelés

Nem terepmotor, de azért jól áll neki a por
Benelli TRK 502
Maximum Elért pontszám Összefoglalás
Erőforrás
A blokk jól van hangolva, pont eléggé erős a túrázós közlekedéshez, csak az autópályán kezdi elveszíteni magabiztosságát.
Teljesítmény 5 3
Nyomaték 5 4
Gázreakció 10 6
Rugalmasság 10 7
Vibráció 5 2
Akusztika 5 3
Erőátvitel 10 8
Összesen 50 33
Futómű
A futómű aszfalton és rossz utakon kifejezetten barátságosan viselkedik, de a pozitív úthibák azért megütik a kezünket.
Állíthatóság elöl 5 0
Állíthatóság hátul 5 2
Egyenesfutás 10 10
Kanyarstabilitás 10 8
Komfort 10 9
Összesen 40 29
Biztonság
A nagy tömeg ellenére a fék kielégítően működik, az ABS finom működése kiemelkedő.
Fék hatásfok 10 7
Fék adagolhatósága 10 7
Felegyenesedési hajlam 5 3
ABS működése 5 4
Elektronikus menetstabilizálás 5 0
Összesen 35 21
Mindennapi használat
A motor városi használatra és főként autópályamentes túrázásra egyaránt alkalmas. A vezető kényelmén a túl puha ülés ront sokat, az utas helye viszont rendben van.
Kényelem vezető 10 6
Kényelem utas 5 5
Szélvédelem 5 5
Pakolhatóság 5 2
Terhelhetőség 5 4
Világítás 5 3
Felszereltség 5 5
Hatótávolság 5 5
Kidolgozási minőség 5 3
Karbantartás 5 4
Összesen 55 42
Költségek
Az ára igazán akkor tűnik barátságosnak, ha figyelembe vesszük az alapmodellhez járó kiegészítők mennyiségét.
Ár 10 8
Fogyasztás 5 5
Fenntartás 5 4
Összesen 20 17
Mindösszesen 200 142


A következő oldalon a műszaki adatok találhatóak, lapozz!