Mire kell figyelnünk motoros lábbeli beszerzésekor?

by Macko -

Mindig emlékezni fogok arra a 2007 nyári napra, amikor egy choppert fotózni lementünk egy vidéki kereskedésbe. Nem öltöztem túl magam, mert nem volt igazán a stílushoz illő cuccom, az oda-vissza utat meg úgyis autóval terveztük megtenni. Talán öt-hat kilométert mehettem a fényképezés alanyával, majd a visszaérkezés előtt néhány száz méterrel sikerült béna módon elesni vele. A tempó igazán csekély lehetett, alig csúsztunk a motorral együtt néhány métert. Azonban egy olcsó kis bokacsizma volt rajtam, amely a motor alá kerülő lábamnak nem sok védelmet tudott nyújtani, így bokaszalagjaim és ízületeim alaposan megsínylették a dolgot. A kórházban a röntgen után azzal engedett el az orvos, hogy nem tört el semmim, bár jobban jártam volna úgy… Még néhány évig fájt a bal bokám az eset után – így okos ember lévén a magam kárán egy életre megtanultam, hogy a motoros lábbeli témakörében soha többet nem spórolok. Így a magam részéről tényleg nem értem azon motoros társaimat, akik félcipőben, vagy akár magasszárú utcai cipőben ülnek motorra – hiszen mindig eszembe jut az a jó három hónap, amit nagyjából járásra képtelenül töltöttem anno 2007-ben a minimális elcsúszásomat követően. Csizma téren tehát ne spóroljatok, mert nem érdemes!

Sokan nem is igazán tudják eldönteni, hogy saját motorozási stílusukhoz, egyáltalán motorjukhoz milyen motoros lábbeli illene a legjobban. Egy némi protektorozással azért rendelkező cipő, vízálló túracsizma, valamilyen sportosabb cucc vagy netalán egy kissé „utcaiasított” cross csizma? Nem könnyű eligazodni a nagyon is bőséges kínálatban… Pontosan ehhez szeretnénk segítséget nyújtani videónkkal, amelyben Kertész Zsolt, az Euromotor tulajdonosa oszt meg velünk igen lényeges – adott esetben járóképességünket jelentő – információkat.

Vélemény, hozzászólás?