Nem árt vigyázni a KTM-esekkel, néha szeretnek füllenteni – vagy csak a motorjaik képességei miatt fel sem tűnnek nekik az akadályok? Mindenesetre egy angol narancshívő jól bevitte a málnásba a bálnásokat – egészen másként fest ugyanaz az endurós ösvény egy 350 Freeride nyergében, mint például egy BMW R1200GS-sel.

A böhöm nagy endurótól kezdve a közepesen nagy endurón át egészen a kis szöcskékig szerepelnek vasak az alábbi filmecskében. A terepképesebb túra-enduróval rendelkezők szeretik az orruk alá dörgölni a bokszereseknek, hogy csak a státusszimbólum eszközét testesíti meg a nagy BMW GS. Ennek ellenére a motoros társadalom nyomokban tartalmazhat még néhány elszánt fazont, akik komolyan veszik a reklámszövegeket és próbálnak azoknak eleget tenni.

Olyan ösvényeken teszik próbára többek között a BMW F800GS Adventure-t és az R1200GS Adventure-t, ahová józan ítélőképességgel megáldott természetjáró maximum gyalog kívánkozik – a fékezett habzású bakancsosok még úgy sem. Kellő elszántság és kalandvágy után viszont nincsen olyan akadály, amely megállítaná a nehézlovasságot – igaz, a széles bokszermotor tud meglepetést okozni olyan helyeken, ahol egy karcsúbb felépítésű gép könnyedén átcsusszan.

A terep nehézségéről tesz tanúbizonyságot, hogy a banda tagja egy KTM 690 Enduro is – szépen terelgeti a lovasa a masinát, de a videó végén azért látszik, hogy egy-két akadály bizony neki is feladta a leckét. Sokak szerint szenvedés ekkora nagy motorokkal ilyen helyekre menni – szerintem pedig az igazi élet a saját komfortzónánkból kilépve kezdődik. Lehet, hogy a pillanat aktualitásában nem a legjobb dolog egy kétmázsás döggel küzdeni – később visszagondolni rá viszont felemelő érzés

Jó lehetett!
Egy felnit is sikerült kihajlítani:)
(egy kis sztereotípia: minden Boxer BMW-s őszhajú öreg (német) fazon..talpig szürke túracuccban…:)
Az elején szépen haladnak, de aztán az történt ami szokott: elakadnak valami meredek köves izén…ami kisebb géppel is csak szenvedés.
Tanulság (számomra legalábbis ez maradt): murvás, ösvényes poroszkálás….ennél kell maradni.
Helmets: hasonló helyeken szenvedtem én is sokat a sajátommal. A hajam még csak őszül, német végképp nem vagyok, szürke ruhám pedig sose volt. 🙂
Amúgy ezek a motorok valóban nem ide valók. Legfeljebb végszükség esetén elszenvedi magát vele az ember – ha végképp nincs más lehetőség.
Ha jól láttam, KlIM szerkó volt! Pont mostanában sasoltam meg az oldalukat. Igen jó! Persze prémium kat!
BMW-hez csak, csak ! De Burgonyához kicsit sok . 🙂
Macko
Azért írtam hogy sztereotípia:)
De általában nem is huszonéves brazilok boxereznek a világkörül:)