2010 talán két legérdekesebb híre a Motus és a Horex megjelenése volt. Még október végén kerültek fel az internetre az új Horex videói, ezekből talán a két legérdekesebb darab a konstrukciót bemutató animáció, valamint az elkészült első aggregát beindítását prezentáló kisfilm.
Ugyan a motorkerékpár-technikát folyamatosan fejlesztik a gyártók, mégis a 15°-os hengerszögű konstrukció hosszú ideje az első igazán jelentős újdonság lesz a kétkerekűek világában. A hírek szerint a Horex az erőforrásra alapozva több motort is tervez kiadni, a nyáron beharangozott roadster csak az első lesz a sorban. A roadster alapvetően két változatban lesz megvásárolható, a kompresszor nélküli erőforrással szerelt változat 175 lóerős, míg a feltöltővel ellátott masina 200 pacis csúcsteljesítménnyel fog rendelkezni. Remélhetően a válság utóhatásai, az euró-zóna gyengélkedése nem befolyásolja károsan az új gyártó piaci sikerét.
Cimkék:
Amerikai túlzás a javából: a Parker Bros Choppers megépítette a Tron fénymotorját. Ráadásul a konstrukció közúti közlekedésre alkalmas.
Elolvasom »"Yo!"- intett bal kezével, majd leszállt, ahogyan szokott.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »