Tudjuk jól, hogy még a nem legerősebb sportmotorok is messze jobban gyorsulnak, mint egy csúcstechnikát képviselő utcai sportautó. Egy átlagos nagyköbcentis kétkerekű gépjármű teljesítmény-tömeg aránya valóban figyelemre méltó, de ahogy az lenni szokott, vannak, akik ezt is túlzásba viszik. A gyorsulás a motorsport egy külön ága, saját kategóriákkal. Ennek a sportágnak a csúcsát a top fuel gépek jelentik, amelyek ugyan utcai motorozásra végképp alkalmatlanok, de bámulatos teljesítménnyel rendelkeznek. S bár a versenyek kívül nézve is fantasztikusak tudnak lenni, belülről talán még inkább „átjön” azok félelmetes mivolta. Ugyan a székben ülve nem érezzük az erőt, amely a motorosra hat, de kevesebb mint hat másodperc alatt a masina álló helyzetből 380 kilométer per órás tempóra gyorsul. Íme mindez belülnézetből.
Cimkék:
Megszűnése után is ennyire aktív márka kevés akad, mint Eric Buell páratlanul lelkes kis alakulata. Még barátaik is segítenek nekik az újdonságok kifejlesztésében.
Elolvasom »Jön a hideg, fázik a motorosok keze. A széltől megóvhatjuk egy kiszuperált gumicsizmával is. Praktikus és rendkívül szép megoldás házilag.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »