Az 1973-ban, Sochihiro Honda fia által alapított tuningcég a ’90-es években volt a csúcson, de neve mind a mai napig él, és nem lebecsülendő, ha Hondák tuningolásáról esik szó. A Mugen legújabb alkotása azonban legalábbis szokatlan, a nemrégiben bemutatott Honda CBR250R-t alakították át saját ízlésük szerint.
A technika gyakorlatilag változatlan maradt, kizárólag a kipufogódobot cserélték le a japánok. A motor megjelenése más lapra tartozik, az a Mugen klasszikus színeit idézi: a fekete és vörös kombinációja tényleg szemet gyönyörködtető. Reálisan nézve a dolgot, az átalakítás ilyetén formájában valójában nem más, mint a cég hírnevének aprópénzre váltása. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a Mugen nemzetközi megítélését érdemben nem fogja befolyásolni a modell, mivel azt kizárólag Thaiföldön lehet majd kapni, ahol a negyedliteres CBR-t gyártják.
Cimkék:
Jön a hideg, fázik a motorosok keze. A széltől megóvhatjuk egy kiszuperált gumicsizmával is. Praktikus és rendkívül szép megoldás házilag.
Elolvasom »Reklámdömping, sorban állás, rohanás, ajándékvásárlás az utolsó pillanatban, karácsonyi és új évi üdvözletek. December van...
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »