Aki már motorozott hűvös időben, annak nem kell ecsetelni, milyen kegyetlenül szét tudja fagyasztani kezünket a menetszél. Nem sokat segít a legvastagabb kesztyű (amiben amúgy a kezelőszerveket is bénán tudjuk mozgatni), de a markolatfűtés sem. Tökéletes megoldást csak a széltől való elzárás jelent. Amikor MP3-as Piaggiom volt, használtam rajta egy műszőrmével bélelt kéz-zsákot, amely olyan tökéletes volt, hogy kemény mínuszokban is elég volt egy vékony nyári kesztyű. Akinek drága egy ilyen kiegészítő, azonban nem akar a védelemről lemondani, az pedig legyen kreatív! Mint a képen látható instrumentum megalkotója. Esztétikai oldalról vitatható a megoldás létjogosultsága, funkcionalitásában azonban kétségtelenül megéri a pénzt! Főleg ha akad otthon egy fölösleges gumicsizma…
Cimkék:
Ha gyorsulásról van szó, egy motort megverni igencsak nehéz. Főleg ha az 6 másodperc alatt 380-ra ugrik.
Elolvasom »A Mugen Motorsport különösebb bemutatást nem igényel. A Hondához kötődő tuningcég most egy tőlük szokatlan motort dob piacra.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »