A Rossi-rajongók valószínűleg mind látták azt a videót, amelyen a Doctor először gördült ki a közös motoGP teszt során a Ducati garázsából fekete, szponzorfeliratok nélküli motorjával. Azonban hogy mi történt előtte, nos az az egyszerű földi halandók számára általában titok marad. Kivéve most, ugyanis felkerült a Youtube oldalára egy hat részből álló kisfilm-sorozat, amely a már ismert képsorok előzményeit mutatja be.
Láthatjuk, amint Valentino és saját csapata megérkezik a vörösökhöz, és valóban baráti hangon üdvözli az istálló minden tagját.
Ezt követően jöhetett az első üléspróba, még utcai ruhában, majd egy kis magyarázat a kezelőszervekről és a műszerfalról.
A harmadik kisfilm a box előtt készült, amikor először indították be a versenygépet leendő pilótája szeme láttára. Érdemes megfigyelni az áhítatot Rossi arcán.
A negyedik részben újabb üléspróba, de immáron versenyfelszerelésben. Kisebb csapatszintű ünnepléssel egybekötve, reméljük nem elhamarkodottan.
Az ötödik epizódban az addig csupán karbonmintázatot mutató idomra a kilencszeres világbajnok személyesen ragasztja fel a rajtszámát. Ez vélhetően a jövőben nem lesz így az összes versenykasztnival, az első gondolom ebben (is) különleges jelentőséggel bír.
Végezetül a már ismert képsor, amikor Valentino először kigördült a versenypálya aszfaltjára – csak most a másik oldalról és kicsit intenzívebb hangélménnyel karöltve.
Az összes videón nagyon jól megfigyelhető a családias, közvetlen hangulat, amely kizárt hogy megjátszott lett volna. Illetve feltűnően örül mindenki a másiknak. Mintha kölcsönösen nagyon várták volna ezt a találkozást. Amely – reméljük – nem csak családias, hanem nagyon eredményes is lesz.
Cimkék:
Indokolt, mégis izzadtságszagú gondolat: a belgák kötelezővé tennék a láthatósági ruházatot motorosok számára.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »