Az utóbbi hónapokban viszonylagos hype-ot tapasztalhattunk a túraendurók világában. A pletykák és hosszú promóciók után megjelent új modellek árnyékában szép csendben visszatérnek a sporttúra motorok? A régen várt új VFR1200 hagyományos F és duplakuplungos FD változatai mellett a Suzuki GSX1250F, és jövőre a Kawasaki Z1000SX csábítja a stílus iránt fogékonyakat, míg a kisebb hengerűrtartalommal az új Honda CBR600F kínál alternatívát. Az olasz szaksajtóban jelentek meg az alábbi, Luca Bar által készített számítógépes grafikák, amelyek az ilyen irányú olasz vágyaknak adnak képi formát.
Természetesen egyelőre csak rajzokról beszélhetünk, amelyek ráadásul kísértetiesen emlékeztetnek az MTS1200-ra. Az elődnek tekinthető Ducati ST nem volt egy kirobbanóan népszerű motorcsalád a ducatisták körében, a különböző variánsok 2002 és 2007 között készültek, és még a kis gyártó mércéjével is kevés fogyott belőlük. Ki tudja, a bolognai cég folyamatos átalakulásával, amelyet a nedves olajfürdős tengelykapcsolóval szerelt modellek, a Diavel és az esetleges Ducati robogó jelentek, még egy ilyen motornak is van racionalitása – nem csak ducatis körökben.
Cimkék:
Korunk motoros divatja a légzsákos motoros védőfelszerelés. A nagyok mellett a kisebb gyártók is piacra dobják saját termékeiket.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »