A napokban a BMW superbike csapatának versenyzői, Troy Corser és a Suzukitól átigazolt Leon Haslam a bajorok müncheni szélcsatornájába látogatott. Persze nem egy öncélú pofavizitre kell itt gondolni, a versenyzők az áramlástani laborban a testhelyzetüket próbálták optimalizálni, valamint új szélvédőkkel kísérleteztek. Természetesen a cél a légellenállás csökkentése, amelyet 240 kilométer/óráig terjedő sebesség szimulálásával próbáltak elérni. A most összegyűjtött tapasztalatokat már a november végi éles tesztelések során hasznosítani fogják Jerezben. A tesztelésbe mi kívülállók a kiadott jó minőségű sajtófotókon át pillanthatunk be.
Cimkék:
A robogók egyik lényege a praktikusságuk, miszerint aránylag sok holmit tudunk szállítani rajtuk. Nos úgy tűnik, itt a teherhordás bajnoka.
Elolvasom »Korábban már beszámoltunk a Honda Moto3 projektjéről – a kép kezd világosabb lenni.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »