A hétvégi, szezonzáró motoGP verseny talán leginkább emócionális pillanata volt Rossi búcsúcsókja, amellyel hőn szeretett M1-esétől köszönt el.
A szerelem hivatalosan a 2004-es szezon első versenyén lobbant lángra, az olasz csapatváltása után futamgyőzelemmel mutatkozott be az addig csupán a középmezőny után kullogó Yamaha nyergében. A dél-afrikai Welkom füvén csattant az első csók, most vasárnap Valenciában pedig az utolsó. Az út azonban hosszú volt, számos küzdelmes verseny és hosszú évek állnak a kettős mögött. Rossi az alábbi videóban az M1-es egymást követő generációiról beszél.
A mai nappal új korszak kezdődik: Rossi már a Ducatit próbálja ki, hiszen jövő évtől kezdve az olasz álomcsapatot erősíti.
Cimkék:
Az olaszok hazai túraenduróját „kissé” átalakították, néhány hasznos módosítással néz a jövő év elé a Moto Guzzi Stelvio.
Elolvasom »A napokban zajlik az új Triumph Tiger első sajtótesztje, ahol a kollégák mindjárt azt is kipróbálták, mi sérül meg az angol újdonságon, ha elesnek vele.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »