Remélhetőleg a hitelválság végének közeledtét vetíti előre a milánói motorkerékpáros killítás, az EICMA idei hatalmas sikere. Az expo minden eddigi rekordját megdöntötte. Íme néhány számszerű adat.
A 2009-es évben 450.000 fizető látogatót regisztráltak, idén azonban a jegyeladások átlépték a félmilliós álomhatárt is. A szervezők azért voltak különösen elégedettek, mert a vasárnapi zárónapon nagyon rossz időjárás uralkodott Milánóban, és attól tartottak, hogy a szinte télies körülmények elriasztják a motorozás szerelmeseit. Szerencsére nem így történt.
Szintén igen szép számadat a kiállítóké, hiszen nem kevesebb, mint 45.700 cég épített pavilont az expo területén. Ebből 12.500 volt külföldi, azaz nem olasz gyártó vagy kereskedő. Újságírók is sokan vettek részt az eseményen, 2104 kolléga regisztrált. Reméljük, hogy ezek a számok valóban előrevetítik a motorkerékpár-piac élénkülését is, hiszen a szakmának nagyon nagy szüksége lenne a fellendülésére!
Cimkék:
Az olaszok hazai túraenduróját „kissé” átalakították, néhány hasznos módosítással néz a jövő év elé a Moto Guzzi Stelvio.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »